четвер, 16 квітня 2015 р.

Моє майбутнє!
Напевно, кожна людина замислюється над тим, що буде завтра. І кожному цікаво, як поверне його життя... Я вважаю, що людина сама творець свого щастя. І як ти живеш зараз, думаєш - від цього залежить багато чого. Потрібно завжди бути впевненим у собі, мати мету в житті, до чого прагнути.
Яким би не було моє майбутнє, я хочу сама творити його та відповідати за свої вчинки, бо головним є не те, чого ми досягнемо в житті, а те, як ми це зробимо. Звичайно, в майбутньому мені хотілося б плідно працювати, давати користь людям та своїй країні, і сподіваюся, мені це вдасться. Я гадаю, якщо людина зробить щасливою іншу людину, вона може вважати своє життя не даремно прожитими роками, а вогнищем, яке зігріло когось. Не менше важить і щастя в родині, взаєморозуміння з іншими людьми. І мені здається, що гармонія у окремій сім'ї може сприяти тому, що світ теж стане гармонійнішим.
Із надією про це я роблю крок у своє майбутнє. А господарем своєї долі я відчую себе тоді, коли зможу служити своєму народові, країні, коли з радістю йтиму на роботу і радо повертатимуся додому. Та хочеться сподіватися, що моє майбутнє буде затишно-тихим, але цікавим та корисним.

Немає коментарів:

Дописати коментар